Διαχείριση στρες

💟 Σε δύσκολες περιόδους, όταν το στρες μας καταβάλει και νιώθουμε ότι δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, είναι σημαντικό να βρίσκουμε λίγο χρόνο για τον εαυτό μας και να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας.

Μερικές ιδέες είναι:

🔹 Εστίασε σε μία δραστηριότητα που σε ευχαριστεί. Μπορεί να είναι η γυμναστική, το διάβασμα, το πλέξιμο ή η κηπουρική. Οποιαδήποτε δραστηριότητα απαιτεί να επικεντρώσεις την προσοχή σου στο παρόν, θα σε βοηθήσει να ξεφύγεις από τις σκέψεις ανησυχίας για το παρελθόν ή το μέλλον.

🔹 Απομακρύνσου για λίγο από τις οθόνες. Κινητό, λάπτοπ, τηλεόραση έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας, αλλά είναι σημαντικό να εξασφαλίζουμε λίγο χρόνο μέσα στη μέρα που θα αφιερώνουμε στους κοντινούς μας ανθρώπους. Αυτό θα μας βοηθήσει να αποφορτιστούμε από το άγχος που προκαλεί ο καταιγισμός ειδήσεων.

🔹 Δοκίμασε ένα μασάζ. Το μασάζ δεν ανακουφίζει μόνο από τους μυϊκούς πόνους, αλλά βοηθά και στη διαχείριση του στρες, ενώ έχει βρεθεί ότι μειώνει τις σφύξεις και την αρτηριακή πίεση.

🔹 Κάνε μια βόλτα στη φύση. Η επαφή με τη φύση μας βοηθά να ηρεμήσουμε και να ξαναβρούμε την ισορροπία μας.

🔹 Κοιμήσου. Ακόμα κι όταν οι υποχρεώσεις σε πνίγουν είναι σημαντικό να μην αμελείς τον ύπνο, καθώς σε βοηθάει να σκέφτεσαι πιο καθαρά κι επομένως να ανταποκρίνεσαι καλύτερα στις προκλήσεις της καθημερινότητας. Επιπλέον, ο ύπνος έχει ευεργετική επίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα, την καρδιά και το σωματικό βάρος.

🔹 Νιώσε ευγνωμοσύνη. Ειδικά όταν τα πράγματα είναι δύσκολα, είναι σημαντικό να εστιάζουμε σε αυτά που μας κάνουν να νιώθουμε ευγνωμοσύνη και να θυμόμαστε τι έχει πραγματικά σημασία.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Βασιλική Παπαχριστοδούλου